Riigikogu keskkonnakomisjoni esimehe
sõnul on abilinnapea Arvo Sarapuu ümberkorraldused prügiveos ning väidetav endale lähedaste firmade soosimine viinud Tallinna prügikaose äärele ning linn tuleb prügijamast puhtaks teha.nimetas Sarapuu süüdistusi suurte jäätmekäitlejate huvide eelistamises «eriti jaburaks», märkides, et abilinnapeana peaks Sarapuu juhtima prügimajandust ausalt ja avatult, kuid püüab hoopis enda läbikukkumist õigustada ja vabandada Eesti riigis kehtivate seadustega.
«Samuti on kurb, et riigikogu on korduvalt arutanud, miks Tallinna linnavalitsus ei tule toime talle juba rohkem kui kümne aastat kehtiva jäätmeseaduse kohustusega korraldada olmejäätmete vedu,» ütles
. «Nii selgus mullu sügisel parlamendi keskkonnakomisjonis, et linna 13 jäätmeveo piirkonnast toimis korraldatud jäätmevedu vaid kolmes piirkonnas ja kolmes rakendati seda vaid osaliselt.»sõnul on ta riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni esimehele Artur Talvikule öelnud, et Tallinna mahhinatsioonide paljastamisel võib tema kui keskkonnakomisjoni esimehe teadmistest kasu olla. ning ta loodab komisjoniga võimalikult kiiresti kohtuda.
«Riigikogu korruptsioonivastasel komisjonil on vaja uurida, kuidas tõusis Tallinnas prügivedajaks Arvo Sarapuu segase taustaga väimehe riiulifirma, kes ei suuda tagada teenuse kvaliteeti ja kellel puudub isegi jäätmekäitluse luba,» rääkis
. «Tegemist on tõsise seaduserikkumisega, mis peaks automaatselt välistama hankel osalemise, rääkimata selle võitmisest. See on näide lohakusest ja mastaapsest ning süsteemsest korruptsioonist pealinna juhtimisest. Ootan, et oma sõna ütleks siin ka prokuratuur.»näeb Tallinna prügisegaduse lahendust avatud ja ausas prügiveo hankes, kus osalejatel on võrdsed tingimused. «Eesmärk peab olema prügiveo teenuse madalam hind ja parem kvaliteet. Nõukogudeaegne eriautobaas, kus kvaliteet on olematu ja hinnakirja mõtleb linnavalitsus välja oma suva järgi, ei ole mingil juhul tänapäevane lahendus jäätmekäitluses,» lausus ta.